APEX cup

Lige, organizirana natjecanja, serveri...

Moderator/icaCOLON trucky

Pravila foruma
V17
Prijatelj
PostoviCOLON 332
Pridružen/aCOLON 04.10.2006, 06:20
CONTACTCOLON

Re: APEX cup

Post Postao/la V17 » 08.03.2011, 19:29

Number je napisao/laCOLONpa dobro imas pravo da nitko ne MORA dati set, ja samo frustriran bio jer nitko nije htio dati set, a naviknuti sam na community koji sve dijeli pa mi došlo ko šok.

a kaj se tiče FF, ne vozim nit ja s njim. Centering spring na 55% i to je to, failure je rekao da je njemu bolje tak, ja probao i dopalo mi se, nekak mi je bolja ta konstanta nego divljanje ff-a
Pa meni se tesko sjetit kad je bilo zadnji puta da mi netko nije dao set, cesto mi ga daju i sami od sebe, al eto, znam da ih neki cuvaju. Potrose puno vremena na isprobavanje i testiranje, pa mi je razumljivo da nije bas fair da netko samo dodje i dobije gotovo... ZA MOE koji je timski event je to i ocekivano.

Za volan sam vise htio reci da se slazem s onima koji misle da nije jako bitan. Taj biggiejev je kad sam ja kupovao, kostao $30 i bio doslovce najjeftiniji kojeg je bilo, dok sam ja Momu platio $90. Ljudi su brzi i na gamepadovima, misevima i KS :D

V17
Prijatelj
PostoviCOLON 332
Pridružen/aCOLON 04.10.2006, 06:20
CONTACTCOLON

Re: APEX cup

Post Postao/la V17 » 08.03.2011, 19:47

shoock je napisao/laCOLONmene su odavno prestala zanimat hotlapanja i wr ovi, vozim uvjek iksljucivo iz gusta,jos u staro doba kad sam primjetio da sam cisto kroz trke jako blizu wr--a aj odlucio sam probati iz fore,, sveukupno do sad korz ovo doba sam naoravio nekoliko wr- ova i neka su stajala po tj 2 neki po vise mj, al sad nemam niti jedan,
niti bi iso hotlapat...
sad kak sam vijezbo za event na njihovom serveru , primljecujem da svi samo hotlapaju, cekaju idealne gume, treze najvecu brzinu za ulazak u krug itd..
Jucer kad sam isao malo probat HL, pogledao sam online, na cargame serverima je bilo ukupno 3 ljudi i svi do jednog su 'spectating'. A ovo su najpopularniji serveri. Mislim da to ilustrira situaciju u US vremenskim zonama navecer kad je meni najbolje vrijeme za LFS. Opcije su HL ili ne igrat LFS (a ova opcija nazalost uglavnom prevladava zadnjih 2-3 godine), jer naprosto nema nikog, eventualno demo. Dodatno: neki auti, poput LRF klase, ili staze koje volim (as hist rev, as grand touring itd) se online ne pojavljuju prakticki nikad, u pravilu ljudi voze jedne te iste komboe. A da ne kazem da vecinu vremena su serveri u qual modu, eno pogledaj FRL, nije bilo trke nikad, i vas server je uglavnom qual, to je meni HL + dosadno startanje iz pita i gubljenje vremena do ulaska u krug (trebao bi omogucit car reset u qual modu, prilicno je iritantno provest 2-3min u in-lapu i onda neki blagi udarac ili proklizavanje i moras opet, to mi se svidja na FRL serveru i skoro naginjem da tamo vjezbam dok je qual :P)

Iako preferiram dobre online trke, one su dosta rijetke, a meni je HL isto zanimljiv: ti, auto, staza i cilj je odvest sto bolje vrijeme. I za taj jedan brzi krug treba jako puno konzistentnosti - probaj uzet neki jaki WR, recimo arrecheov s ky2/ufr i zatim probaj odvest samo prvi zavoj tako da ne budes sporiji od njega. Vidit ces da je to jako tesko, a kako tih zavoja ima 5-6 i na osrednje dugoj stazi, dok ti ne mozes konzistentno prolazit jako brzo te zavoje, nista od WR-a jer vjerojatnost da ces slucajno "ubost" svih 6 u istom krugu je nikakva.
Uostalom, vecina WR-ova su postavljena nakon sto su ljudi vozili online, vidjeli da imaju dobra vremena i onda odvezli koji HL. Korelacija je prilicno velika: skoro svi koji mogu slozit dobar HL ce moci konzistentno vozit i na trci, a isto tako, netko tko moze konzistentno vozit blizu WR tempa, bez problema moze odvest dobar HL. Velika vecina mojih WR-ova je rezultat cca 4-6 sati HL-anja pa i manje, a ne nekog mahnitog HL-anja tjednima. Zapravo ima svega par HL-ova gdje sam ulozio neki veci trud, i oni uglavnom nisu cak ni WR-ovi. Kad nebi bilo ovih pi*darija s BC, mozda bih se i ozbiljnije pozabavio nekim komboima...

Meni HL pomaze i jer tako ucim puno brze. Evo recimo kombinacija koju sad vozimo Ky3/UFR. Vozio sam i prosli tjedan nekih par sati, pa jucer jedno 2h qual plus 2,5h trke, sve skupa sigurno dobrih 7-8 sati i pb mi je bio 2.30.65. Jucer sam u HL nakon prve analize s AFS nakon 15-ak minuta vec to skinuo na 2.30.x, a nakon cca sat i pol koilko sam sve skupa vozio, moj PB je sad 2.29.96 i to hlvc ok, za razliku od onog 2.30.65 koji to vjerojatno nije bio. Mada je ovo odredjenim dijelom i do boljeg seta, onaj sto si mi dao je odlican, narocito u 2. sektoru mi to ide dosta bolje. A ako uspijem navratit danas (planiram), vidit ces da ce se ti dobitci na PB-u poprilicno odrazit i online. A onako sam ja mogao online vozit 10 2-satnih utrka dok mic-po-mic ne bi dosao do nekog slicnog vremena. Jasno, i trke su vazne da malo testiras kako se auto ponasa s puno goriva (i ovo mozes u HL doduse) i odredit strategiju mijenjanja guma, goriva i sl.
shoock je napisao/laCOLONnego, jeb wr i jedan brzi krug, cilj i smisao svega je vozit brzo cijelo vrijeme i snalazit se na stazi..

mnogi wr ovi su tu u lfsu u postali vec toliiko bolesni, da vise nije pitanje same brzine vozaca ,,vec i srece kad ces uspjet tak pogodit...prolasci korz neke sikane i slicno...i taj koji drzi wr nemoze proc uvjek vec jednom u ....kad se potrefi..
time me jos manje zanimaju wr ovi i i slicno.
Rijetko je to slucaj, sreca ce ti donijet mozda 0.10s i to da spojis sve sektore. Jbt koliko sam ja dobrih 2. prolaza za*rao u onoj sikani na ky3 gdje vrlo lako dobijes invalid. Ili prva sikana u fe green s TBO. Prilicno je to dobar test mentalne stabilnosti kad imas hebacki 2. split i znas da je sad ili nikad (ili puno kasnije...). Recimo na ky2 rev s XRT imam wr od 1.59.06, a imam krug s 1.59.18 u kojemu je 2. split bio 0.25s brzi, eh da mi je 3. sektor iz ovog prvog s ovim splitom. Zapravo ja sam obicno zadovoljan ako mi je PB na manje od 0.20s od TB-a.

sto se tice profilera, ja jedino koristim 103% jer je netko na forumu tako preporucio. i da, mislim da ako imas FF, da je puno realnije koristit LFS-ov centering preko FF, negoli onaj iz Logitech profilera kojeg briga i za igru i za tip pogona auta...

a u majku, al sam se raspisao, trebao bih stavit cliff notes.

Avatar
shoock
[CROtm]Admin
PostoviCOLON 3288
Pridružen/aCOLON 12.08.2007, 15:00
LFSWorld nickCOLON maxis123
LFS nickCOLON shoock
LFS timCOLON CTR
LFS automobilCOLON xfr
LFS stazaCOLON so4
Oznake na tablicamaCOLON cro tm
LokacijaCOLON Zagreb
CONTACTCOLON

Re: APEX cup

Post Postao/la shoock » 08.03.2011, 19:53

ja sam prije vozio na mommo, i bez problema se na takvom volanu da super i brzo vozit, naravno isto tako se moze i na jos jeftinijem volanu.
kad sam preso na g25 isto tako sam imo jedan period s slabijom voznjom radi prilagodbe.
sad bi mi bilo tesko vratit se na neki volan bez shiftera,odnosno bez kuplunga jer ga puno korisitm, zajedno s svim tehnikama heal tou itd,,
na kuplung znam cesto i spasavat neke situacije oko kocenja i slicno plus sto je puno veci gust voznje nego prije s momo.
ali generalno gledano sama kvaliteta volana neodreduje vremena :)

a set up..ja uvjek dijelim. jedino ak bas nedobijem nesto u povjerenju pa me mole da nedjelim,
sad nedavno bas dok sam vozio i vijezbo za event vchris je doso na server i iz cistog mira mi dao set :)

pa kad si lige u tijeku i netko odvozi 200-300 krugova muci se oko ozrade seta ,zasto bi ga davo svom konkurentu..
za ovaj event ja sam poceo sam radit set i zezo sam se dosta oko njega ,vadio iz drugih setava kombiniro itd . kad je pilot doso na server nije jos vozio trazio bilo sta okvirno za stazu dam sam mu taj sto sam poceo radit ...taj set je imo njezni cham ber jer sam vjerovo da ce veci shamber radit probleme iz7-8 kruga ..
naravno radi istog chambera nisam niti mogo previse brzo vozit, naposljetu je pilot uredio taj set i dao mi ga nazat ..set je mrak :)
Regards
shoock (maxis123)
shoock@croteam-lfs.org
slika
slika
slika

V17
Prijatelj
PostoviCOLON 332
Pridružen/aCOLON 04.10.2006, 06:20
CONTACTCOLON

Re: APEX cup

Post Postao/la V17 » 08.03.2011, 20:08

ja G25 shifter nemam na stolu kud postavit, tako da on stoji samo na stolu i koristi tipke za F9, F10 i to. pedalu za kvacilo nikad nisam koristio :(
ja isto dijelim, jer ih u pravilu i ne radim sam, vec mozda malo dotjeram, pogotovo za drugu stazu, recimo za XRT imam 2 base seta (jedan za fern bay, drugi za sve ostalo, ok imam i za oval, al to samo zbog ranka, inace ne vozim oval) i milijun sitnih modifikacija za razne staze.

inace, mislim da je taj vchrisov (tj. vourliotis cini mi se) bolji od ovog sto mi imamo. ja sam zapravo i mislio spustit auto (njegov je 58/50 spram mog 77/57) i kompenzirat na ovjesu ako treba, jer je staza dosta ravna i niske bankine. jucer sam odmah poceo radit dobra vremena s njime, pogotovo 2. sektor i oni dugi zavoji, tamo ja nisam mogao ispod 55.30 nikako, a sad 55.1x i 55.2x ide, 55.3 je kad nesto zeznem. uf, krivi topic :P

Avatar
shoock
[CROtm]Admin
PostoviCOLON 3288
Pridružen/aCOLON 12.08.2007, 15:00
LFSWorld nickCOLON maxis123
LFS nickCOLON shoock
LFS timCOLON CTR
LFS automobilCOLON xfr
LFS stazaCOLON so4
Oznake na tablicamaCOLON cro tm
LokacijaCOLON Zagreb
CONTACTCOLON

Re: APEX cup

Post Postao/la shoock » 08.03.2011, 21:05

overall 105
spring 0
damper 0

centering off.

to su najbolje opcije za lfs, tako lfs najbolje "suraduje" s volanom, tako preporuca lfs,
s time da overall moze bit od 101 do 105

u samom lfs u se mjenja snaga za ff i stvarno od svih postavki ovako vec dugo koristim i cini se najbolje..


ma hl , malo sm se ja krivo izrazio, volim ja pokusavat sm protiv staze sto bolje i brze ..ucit pomalo.

hl definitivno super uci i ak mozes dovoljno brzo odvozit vise puta ..znat ces i u trci imat vec u kontantu .
ono sto sam do sad primjetio i sto volim cesto radit je vozit na crvenim gumam jer na taj nacin jos lakse primjetis neke tocke zavoja, i ako ih na taj nacin naucis dobro s losim gumama , s svjezim gumama mozes jos bolje i brze proc i tocnije pogodit te trenutne ..ujedno te nauci vise cuvat gume/manje ih trosit,
zato ja cesce odem vise krugova odjednom .nego onaj tipicni hl nacin pokusaja.

ja sebi ponekad sve volim na tezi nacin radit,al bitno da se zabavljam :D
volim voznju i odavno mi nije niti najbitniji rezultat, i top vrijme , vec mi je draze cinit sto manje greska.
ma sve je samo u vijezbi,ak imas osjecaja..
sjetim se kak sam ubijali onu stazu ky2 s tbo klasom ...strasna vremena i trka ..sad vise niakko nebi mogo spustit ispod 2 min...;/

p.s reko sam ti ja rijesenje za bolove u rukama a ocigledno i za shifter ..;) hehe
Regards
shoock (maxis123)
shoock@croteam-lfs.org
slika
slika
slika

Number
[CROtm]Član
PostoviCOLON 964
Pridružen/aCOLON 30.10.2008, 20:58
LFSWorld nickCOLON numbertwo
LFS nickCOLON Number
LFS automobilCOLON FOX
LFS stazaCOLON AS3
Oznake na tablicamaCOLON budalooo
CONTACTCOLON

Re: APEX cup

Post Postao/la Number » 08.03.2011, 21:33

hm, a ok, onda ima ljudi kojima nema veze volan.

Meni je situacija bila nes tipa ovo:

godinu i pol sa FF EX, vozi se skoro pa samo fox, vremena se lagano spustaju, nisu wr, ali nisu nit spora, reklo bi se ako ne top onda odma ispod. I volan krepa, j a imam 2 tjedna pauzu u kojoj se lfs ne igra, kupim novi volan, DF GT, i pokrenem lfs. Prva staza je bila so3r, suze liju moje oči i to nejde nikud nikam. Poslije 3 trke tamo idemo na bl1, poslije 3 trke radim 1:08.8x, opet ništa blesavo brzog, ali, dobar krug s obzirom da vozim s volanom pol sata.

Drugi dan isključujem FF te stavljam centering spring na nagovor failurea (požalio sam se da me na pasicama na fe2 drma jako) i radim novi pb sljedeću trku (stari je bio 0.3s od wr-a). Nakon dvije trke skuzim da posto je tvrđa pedala na GT, da trebam staviti bias prema naprijed i pojačati kočnice (jednostavno nisam dovoljno brzo kočio, a pošto sam iz navike downshift stavio zablokirali su zadnji kotači). Nakon 2 utrke privikavanja, postavljam novi pb. Pošto server ima rotaciju staza, mi idemo na as2r. U prvoj trci postavljam novi pb. Nakon toga ga još dva put popravljam. Nakon toga we1, izjednjačujem stari pb koji je napravljeni s ludim bump draftom u sc1, ovaj put to radim u čistom krugu.

Sad imam volan 2 i pol mjeseca. Na svakoj stazi koju sam vozio osim so6 sam poboljšao pb, na so6 sam došao ravan s starim pb. Na nekim stazama je dramatično poboljšanje, neki primjeri :

as3 - 1:48.44 (sa draftom) ---> 1:48:05 (bez drafta)
fe2 - 1:00.78 ---> 1:00.49 (bez drafta oboje)
so2 - 47.28 ---> 46.87 (oboje bez drafta)

samo neki primjeri, da vidiš koje su to razlike u vremenima. Moja vožnja je totalno ista, ali je volan precizniji i puno vremena dobivam na ravninama (jer volan baš drži liniju, za razliku od starog koji je stalno išao lijevo desno), mogu biti puno precizniji kod ulaska u zavoj, gas pedala je veća pa imam bolji izlaz, a pedala od kočnice je tolko bolja da na as3 sad kočim dobrih 10 metara kasnije (bez pretjerivanja) i još uvijek uđem u hairpin ljepše nego prije.

eto, zato ja velim da volan radi veliku razliku. Možda je to od osobe do osobe, jer znam i ja ljude koji su ludo dobri sa mišem ili tipkovnicom. Ako se koji put zaletiš na junkies i vidiš da vozi steelbeen pogledaj tipa malo, svatko tko može odvoziti trke koje traju po 2 sata na kb i još pobjediti protiv ne tak loše konkurencije je za mene car :)
slika

V17
Prijatelj
PostoviCOLON 332
Pridružen/aCOLON 04.10.2006, 06:20
CONTACTCOLON

Re: APEX cup

Post Postao/la V17 » 09.03.2011, 09:17

Rekoh "osim ak ti je volan los". Mislim, ak je on tebi setao sam od sebe lijevo desno, onda normalno da ces bit bolji s normalnim volanom :P
Sto se tice no-FF vec centering spring, to malo podsjeca na cini mi se Geladrica koji je rasturao s misem, pa su mu valjda kupili Momu, i on je nastavio vozit misem jer je bio brzi s njime. Sumnjam bas da je bolje generalno gledano, vec mozda tvoje preference, no realnije bi bilo ostavit Scawenu da isprogramira kako bi se volan trebao vracat u LFS-u za svaki auto, nego koristit jednu brojku u Logi driver programu. Ja sam imao strava prvih par mjeseci privikavanja na Momu nakon kbd gdje preko pasica ides ko preko normalnog asfalta, no navikne se covjek. Mozda ti je FF bio prejak, ja ga u LFS-u drzim na 17-22%, s Momom je bilo nekih 27%.

Sto se tice steelbeena, ja sam skoro godinu dana vozio s KS, imao sam i WR jedno kratko vrijeme na Bl Gp s XRT-om, a to je ko sada WR s FBM-om na Blackwoodu, najjaci demo auto i time najpopularniji, a k tome i MHR kombo. Duze utrke s KS su manji problem negoli s FF volanom, jos me bole ruke od jucerasnje i danasnje trke :P
Ima jos dobrih KS vozaca, KingNothing, Chesnos(Nosser) itd, tak da je definitivno moguce bit prilicno kompetitivan s KS. Bio sam prije jedno godinu dana probao s KS malo, uf, zaboravljene vjestine totalno...


@shoock
mozda nisam bio najjasniji, kad sam rekao da koristim 103% overall u profileru, mislio sam da je to spram tvojih 105% jedina razlika, sve ostalo je isto.

N I K I
Prijatelj
PostoviCOLON 902
Pridružen/aCOLON 19.09.2006, 13:15
LFS automobilCOLON XF GTi (XFG)
LFS stazaCOLON Blackwood GP (BL1)
LokacijaCOLON BRCKO DC
CONTACTCOLON

Re: APEX cup

Post Postao/la N I K I » 12.03.2011, 18:33

Pa sta na kraju bi, ti se i ne pojavi na utrci numbertwo?

@V17: Da kilometraza ima svoje znacenje, no otkako sam prestao ganjati kilometrazu tek tad sam poceo nalaziti nove stvari.
@XRT on SO4: To je bilo zaista tesko. Nevjerojatno bolno startati tamo 16ti i probijat se cijelim putem da na kraju dobijes diskonekt uzrokovan serverom, no ne zalim ni sekunde jer ostao je taj RWD feeling i kad sam sjeo u FOX osjecaj je bio kao kod kuce, dok iz FXO sumljam da bi bilo igdje blizu toga.

Nazalost napravio sam par glupih greskica koje su me kostale pobjede, no ionako vjerojatno ne bih ostao u vodstvu do kraja jer zadnji desni damper nije izdrzao pa sam morao tamo obilaziti pasice po sikanama zadnjih 5 krugova.

Sljedeca runda LX4 na BL1R, pravi raj za nas starosjedioce :)

Btw jos uvijek vozim s momom tako da su 17ke bile prakticki ne moguce. Sjecam se kratkog perioda na G25, jednostavno je lakse biti konstantan i vremena sama dodju nekih 0.2sec brze po krugu na kraju.

Edit:
http://www.apexcup.net/images/season2/r ... on-2-1.jpg
http://www.apexcup.net/images/season2/r ... on-2-3.jpg
http://www.apexcup.net/images/season2/r ... on-2-5.jpg
http://www.apexcup.net/images/season2/r ... on-2-8.jpg
http://www.apexcup.net/images/season2/r ... n-2-12.jpg
hardcoresimracer.blogspot.com

Number
[CROtm]Član
PostoviCOLON 964
Pridružen/aCOLON 30.10.2008, 20:58
LFSWorld nickCOLON numbertwo
LFS nickCOLON Number
LFS automobilCOLON FOX
LFS stazaCOLON AS3
Oznake na tablicamaCOLON budalooo
CONTACTCOLON

Re: APEX cup

Post Postao/la Number » 14.03.2011, 18:24

pisem s posla : problemi s kompom doma, radi malo pa ne radi, pa radi pa ne radi. tak da sam kaj se tice lfs-a na hladnom sad vec skoro tjedan dana.. mislio sam da cu slozit u petak poslije posla, onda pa radio do 8.

sranje na kvadrat.
slika

BUTTON_POST_REPLY

Natrag na

Online

Trenutno korisnika/ca: 1 i 0 gostiju.